reklama

Doktorát z trpezlivosti

Niekedy sa ma ľudia pýtajú, ako to, že som taká kľudná a len tak ma hocičo nevytočí. Ja na to zvyknem odpovedať, že mám na to školu - vysokú školu trpezlivosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Po 11 rokoch spoločného života s mojim manželom by mi už mohli udeliť čestný titul. Začalo to hneď v svadobný večer. Stála som v svadobných šatách pred domom pol hodinu, kým môj novopečený manžel hľadal kľúče. Nechápem ako som si za 3 roky randenia túto jeho vlastnosť vôbec nevšimla. Potom to už bola súčasť môjho života.
 
Vyrazili sme na chatu, keď sme už išli dobrých 10-15 minút, môj manžel zrazu zhíkol: "Jejda, zabudol som tie DVDečka, musíme sa pre ne vrátiť."
Vrátili sme sa. Čakala som v aute zatiaľ čo on hľadal.
"Tak čo, našiel si ich?" Spýtala som sa, keď sa vrátil.
"Noo, áno, našiel som ich v ruksaku, ktorý som mal so sebou, zabudol som, že som si ich tam už dal."
Výroky "Zabudol som" a " Nevieš kde som si dal?" som počula už mnohokrát.

Na 11 výročie našej svadby, Tomáš (manžel) pripravil pre mňa prekvapenie.
"Zlato moje, je zaplatený hotel, ideme bez detí, večer koncert a v sobotu podvečer sa vrátime."
Ale to nebolo všetko. Keď sme odchádzali, namiesto k našej starej dobrej Almere ma zaviedol k vyblýskanej Audine A4. "Požičial som ho od kamoša, špeciálne na túto príležitosť."
Vychutnali sme si cestu po diaľnici nachvíľku dvestovkou (teda ja nie), dokonalý večer, super koncert, romantické ráno. Vracali sme sa domov, keď som zbadala pri ceste "erárne" čerešne. Zastavili sme , natrhali sme, naložili sme zvyšok do kufra a keď Tomáš zatvoril kufor zrazu skríkol: "Jejda (možno použil aj iné citoslovce), kľúče od auta som nechal v tom kufri!" Chvíľu som nechápavo pozerala. Stáli sme pri zamknutej Audine bez jedla, pitia, oblečenia, ďaleko od domova len s manželovým mobilom so zdochýnajúcou baterkou. Nad nami čierňava a hroziaca búrka.
Chvíľa ticha. Potom Tomáš zavolal majiteľovi čo sa stalo, a že potrebuje druhé kľúče. "Druhé kľúče sú tiež v aute," zahlásil majiteľ. Takže teraz je už situácia úplne na figu. Zavolali sme do Audi servisu, ako by sme sa mohli dostať dovnútra. "Do Audi A4?" - ozvalo sa na druhej strane - "nijako, jedine rozbiť okno."
Začalo pršať, sedeli sme na zastávke a čakali 2 hodiny kým prestane, nechceli sme ho rozbíjať v daždi kvôli elektronike. Keď prestalo, našli sme poriadny šuter.
"Tak čo, mám?" Skormútene sa na mňa díval môj manžel.
"Prosím ťa, už to urob, som hladná, smädná, mokrá a je mi zima!"
Pripadali sme si ako idioti, že rozbíjame to krásne auto.
Nakoniec všetko dobre dopadlo, auto sme vrátili majiteľovi s novým sklom, čerešne nás vyšli na pár tisíc a ja som si urobila doktorát z trpezlivosti.
Na 11. výročie svadby rozhodne len tak nezabudnem.

Andrea Mikletičová

Andrea Mikletičová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám troch synov, jedného manžela, psa a..... celý svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu