reklama

Sínusitída

Práve som prekonala sínusitídu. Poviete si : “No a čo? Nič zvláštne.“ Ale táto bola zvláštna. Už len tým, že trvala 2 mesiace – to podľa mňa nie je normálne. Zhltla som litre hlienu, celú krabičku Pralen + proti bolesti hlavy, trojo antibiotík. Bola som až 2 týždne PN, čo znamená, že normálne som nechodila do roboty. Ale klasická PN to nebola, lebo zrovna vtedy boli PN moje 3 deti (všetky naraz), tak na liečenie nebol čas. Keď som prišla na kontrolu k lekárke ešte v horšom stave ako na začiatku, tak mi vyčítavo povedala: „Vy ste určite neležali!“ Čo som jej mala povedať. Nie pani doktorka, obávam sa, že som si ani nesadla. Tak som na rozlúčku dostala ďalšiu krabičku ATB, k tomu ešte antihistaminika a záhadný sprej do nosa (názov si nie som schopná zapamätať). Okrem toho som išla na RTG dutín a na výter z nosa. To už sa ale zapojila do liečby celá rodina a široký okruh známych. „Ako je možné, že to tak dlho trvá! Zápal dutí? No jasne, tak to ti antibiotiká nepomôžu, to musíš…..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Za týmito bodkami nasleduje nespočetné množstvorád a zaručených metód ako si vyliečiť sínusitídu. V podstate v tejtochvíli mám podklad na knižku s názvom „200 spôsobov liečby sínusitídy“.Všetky sú samozrejme 100% aj keď niektoré sú na hrane zdravého rozumu.Tak napríklad som sa dozvedela, že nemôžem piť mlieko, ani žiadnemliečne výrobky. To som vôbec netušila a v tejto nevedomosti som sinivočila zdravie. Ďalej ešte nesmiem jesť nič čo obsahuje umelé farbiváalebo éčka. Čo je skoro všetko. Takže nakoniec mi z toho vyšlo, ženesmiem jesť… Ale nakoniec som dostala dobrú správu, že med jesť môžem.Hurá, aspoň niečo!! Túto dobrú správu mi poslal šéf mojej sestry až zAfriky. Vôbec neviem kto to je, ale hreje ma na duši, že sa zaujíma omoje zdravie. Ďalej som sa dozvedela, že si mám preplachovať dutinyvodou s práškom do pečiva. Počkajte! Nie! Bola to tá druhá vec čo sapridáva do pečiva. Sóda bikarbóna. Aj keď obe majú podobné účinky napečivo, možno budú mať podobné účinky aj na dutiny. Moja mama mipovedala, že určite sa mám LEN soluxovať a naparovať. NIČ iné minepomôže. Problém je, že ja som zamestnaná matka troch malých detí.Musím robiť veci štýlom 2 v 1 aby som stíhala. A tak som sa naparovala– nad cestovinami, nad zemiakmi či polievkou, podľa toho čo bolo navečeru. Môj ocko má zaručenú liečebnú metódu –slivovicu. Tá je úplne na všetko, od porezaného prsta cez bolesť zubuaž po sínisitídu. Ocko vždy vraví: „ Andreji, to musíš namazať zvonkuaj zvnútra.“ Problém je, že môj manžel mu to uveril a naozaj som muselabojovať aby ma tým humusom nenatrel. Jedna z najbizarnejších rád akúsom dostala bola od môjho svokra. Prezradil mi svoj spôsob liečby –nohy si ponor do horúcej vody a zabaľ si celú hlavu. Po tomto výrokunasledovala krátka pauza, pretože som očakávala, že sa začne smiaťalebo povie niečo na spôsob: „Len žartujem.“ Ale on sa na mňa pozeralso smrteľne vážnym výrazom a ja som v tej chvíli pochopila, že on tomyslí ÚPLNE VÁŽNE. Zdržala som sa záchvatu smiechu, aj otázku – a akomám dýchať?- som mu radšej nepoložila. Záverom chcem len povedať, žesom vďačná za každú radu a záujem mojich blízkych. Takže všetci stestrašne super, som rada, že vás mám, a tiež som rada, že už nemámsínusitídu.

Andrea Mikletičová

Andrea Mikletičová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám troch synov, jedného manžela, psa a..... celý svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu