reklama

Nechajme sa žiť!

Vypadla som na takmer celé leto z mesta na vidiek do krásnej prírody Moravského krasu. Celé dni som pobehovala v ťapkách a vo vzdušných plátených trištvrťákoch, vlasy v cope, make up som ani nevidela. A bolo mi fajn. Strašne fajn.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Doobeda som s deckami išla nazbierať bylinky materinejdúšky, poobede do lesa na hríby a maliny. Večer som z toho všetkéhourobila večeru. Do čaju som ešte pridala med od našich včeličiek čo nám bzučiapred domom v úli. V podstate, jediné čo som potrebovala dokúpiť bolchlieb.

Bolo teplo, išli sme sa vykúpať do jazierka za domom, alebopostaviť megahrad z piesku v pieskovcovom lome. Pršalo, zakúrili smev „prádelke“ a chlapci celé hodiny pozorovali ako horí ohník, hádzali sipolienka z povaly a sledovali ako sa zväčšuje mláka pred domom. Večersom „poklábosila“ so susedkou cez plot a pravidelne sledovala západ slnkana konci ovocného sadu. Bol nádherný, niekedy som až zatajila dych.A pritom všetkom som si uvedomovala, aký vie byť život jednoduchokrásny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišiel koniec prázdnin, zbalili sme kufre a vrátili saspäť do reality.

Bola som úplne „zblbnutá“ z vidieka a Moravy.Nejaký čas som zdravilaa odpovedala ľuďom po česky. Stále som chodila v ťapkácha trištvrťákoch. Ako som tak išla po meste zháňajúc synovi školsképotreby, zrazu som mala pocit, že tie ťapky sú nemožné a na gatiach mámmilimetrový fľak. Hrôza! Prečo si odrazupripadám nevkusná? Zo všetkých výkladov na mňa kričí „Toto musíš mať!“ a „Ty zato stojíš!“. OK, urobila som si účes, cop som vymenila za lokničku cez tvár,ktorá ma neustále šteklila a moc som cez ňu nevidela, ale bola som aspoň„cool“. Rifle a tričko samozrejme čo najviac na telo aj keď to znamenáchodiť celý deň so stiahnutým bruchom. Prečo je len vypadnúť z domu odrazutaké zložité? Nechajte ma tak! Nemusím nič mať, hlavne nie toľko zbytočnýcha bezúčelných vecí. Stojím za to aby som si s radosťou vychutnalaživot ktorý Boh pre nás stvoril tak dokonale. Nechajme sa žiť!

Andrea Mikletičová

Andrea Mikletičová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám troch synov, jedného manžela, psa a..... celý svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu