reklama

Prečo nemám radšej tri dcéry?

Akože prečo sa pýtam?! Viete, ja som typická žena. Neviem parkovať a cúvať, technika pri mne z nepochopiteľných príčin zlyháva, ľahko sa rozplačem, mám rada bezpečné veci a dlhé prechádzky. Navyše som vyrastala v čisto ženskom kolektíve, len s mamou a sestrou. Moja mama mi hovorievala, že som bola poslušné dievčatko , dobre som sa učila a celé dni som si kreslila v detskej izbe a hrala sa na učiteľku. Muži a chlapci sú pre mňa cudzinci z Marsu. Robia veci, ktoré by som ja NIKDY nerobila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)

A prečo práve ja mám troch synov?!

Niekedy somz nich naozaj „na prášky“. Grgajú pri jedle a potom sa na tom smejú.Keď si niekto ublíži, tak neplače ale reve. Najobľúbenejšie slovo môjhotrojročného syna je „hovno“ a najobľúbenejší biblický hrdina tohonajstaršieho je Kain. Nachádzam v zubnej paste nastrkané špajličky načistenie uší. Samozrejme, keď tú pastu chcem vytlačiť, tak to nejde, a keďzatlačím, tak to vystrekne všade na vôkol, aj na zrkadlo, ktoré som PRÁVEumyla. Vyletím s kúpeľne s krikom, „kto to urobil!?“ a nájdemnajmladšieho syna hrať sa v koši na špinavé prádlo. Keď zavediem dozáchoda malý odpadkový kôš, tak na druhý deň zistím, že sa doňho niektovyčúral. Lozia všade po nábytku, skáču z poschodovej postele a stále sahrajú na nejakých zabijakov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, to sú presne tie chvíle kedy si poviem: „ Pane Bože,prečo nemám radšej tri dcéry?“

Niekde som čítala, že pri výchove chlapcov jenajdôležitejšie hlavne, aby tie všetky blbosti, čo vyvádzajú, prežili. Alemyslím, že skôr je dôležitejšie aby to prežila ich matka.

Andrea Mikletičová

Andrea Mikletičová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám troch synov, jedného manžela, psa a..... celý svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu