reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Mikletičová

Andrea Mikletičová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám troch synov, jedného manžela, psa a..... celý svet. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

MY CHCEME DOMÁCE ZVIERATKO

Andrea Mikletičová

MY CHCEME DOMÁCE ZVIERATKO

Stále častejšie sa ozýva z úst mojich troch ratolestí. „Ja by som chcel mačku“, prosí najstarší. Brr, mačky neznášam. „A ja zase psíka“, žobroní prostredný. Pes je ako ďalšie dieťa. „A ja chcem šlona“, pridáva sa aj najmladší. OK tak toto aspoň nemusím riešiť.

  • 29. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Hrdinovia bez slávy

Andrea Mikletičová

Hrdinovia bez slávy

Nemocnica – nie je to len názov inštitúcie, ale aj názov iného sveta. To, čo tu je normálne, nie je normálne vonku a naopak. A pritom tie dva svety sú si tak blízko. Dívate sa a neho cez tenké sklo, počujete jeho džavot a vnímate jeho zdravie. Ten ruch z ulice dolieha až k vám, ale plynie akosi pomimo vás, pretože nie ste jeho súčasťou.

  • 27. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Na rok máme na klid nárok zas až do Vánoc

Andrea Mikletičová

Na rok máme na klid nárok zas až do Vánoc

„Deti, máte už hotový ten zoznam  pre Mikuláša?“ „Áno Mami, a ja som urobil aj za teba, aby Mikuláš aj tebe niečo priniesol.“ „Aha, a čo si tam napísal zlatíčko?“ „Predsa hodinky z vodotriskom, keď ich toľko chceš.“ No super, kde teraz zoženiem hodinky z vodotriskom?

  • 4. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Medzi nebom a zemou

Andrea Mikletičová

Medzi nebom a zemou

Stála som pred sklenenými dverami a zvonila na zvonček. Kým prišla sestrička, čítala som zatiaľ nápis nad dverami POPÁLENINOVÉ ODDELENIE. Dvere sa otvorili. “Dobrý deň, som fyzioterapeutička, zastupujem Lenku”. Sestrička len kývla a bez slov ukázala na zelené chirurgické plášte visiace na vešiaku a gumené šľapky. Obliekla som sa a pomaly prechádzala na koniec dlhej chodby. Tam boli ďalšie sklenené dvere s nápisom JEDNOTKA INTENZÍVNEJ STAROSTLIVOSTI.

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sínusitída

Andrea Mikletičová

Sínusitída

Práve som prekonala sínusitídu. Poviete si : “No a čo? Nič zvláštne.“ Ale táto bola zvláštna. Už len tým, že trvala 2 mesiace – to podľa mňa nie je normálne. Zhltla som litre hlienu, celú krabičku Pralen + proti bolesti hlavy, trojo antibiotík. Bola som až 2 týždne PN, čo znamená, že normálne som nechodila do roboty. Ale klasická PN to nebola, lebo zrovna vtedy boli PN moje 3 deti (všetky naraz), tak na liečenie nebol čas. Keď som prišla na kontrolu k lekárke ešte v horšom stave ako na začiatku, tak mi vyčítavo povedala: „Vy ste určite neležali!“ Čo som jej mala povedať. Nie pani doktorka, obávam sa, že som si ani nesadla. Tak som na rozlúčku dostala ďalšiu krabičku ATB, k tomu ešte antihistaminika a záhadný sprej do nosa (názov si nie som schopná zapamätať). Okrem toho som išla na RTG dutín a na výter z nosa. To už sa ale zapojila do liečby celá rodina a široký okruh známych. „Ako je možné, že to tak dlho trvá! Zápal dutí? No jasne, tak to ti antibiotiká nepomôžu, to musíš…..

  • 2. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu